Értékesítés

Sok olyan helyzet adódhat az életben, amikor nincs idő, vagy szükség az egyedi, cég-specifikus, személyre szabott megoldásokra. Ezekben a helyzetekben ajánljuk kész tréningjeinket, melyeket  az Ön igényeinek megfelelően akár azonnal el tudunk juttatni a szervezet kívánt részlegéhez.

Meggyőződésünk ugyanakkor, hogy minden ügyfélnek egyénileg más és más szolgáltatást kell nyújtanunk, hiszen ahány ember, annyi féle fejlesztési igény létezik. Éppen ezért elkötelezettek vagyunk a személyre szabott megoldások terén, hogy bárki is kerül kapcsolatba velünk, annak a legjobb minőséget tudjuk biztosítani.

Telefonos tréning

Legyen szó kezdő, vagy gyakorlott kollégákról, olyan személyre szabott tréninggel állunk rendelkezésére, mely garantálja a kommunikációs készségek fejlesztését, ilyen módon biztosítja a telefonálás hatékonyságának növelését. A tapasztalatlan kollégák akár egy-két héten belül képesek lehetnek új ügyfeleket megkeresni, vagy akár régi ügyfeleivel való hatékonyabb kapcsolattartásra. A rutinos kollégák eredményességének növelése érdekében olyan finomságokat, trükköket teszünk elérhetővé számukra, amik igazán profivá teszik őket a munkájukban, ezzel segítve az eladás növelését.

Alkotóelemek:

  • A híváslista és prospect (nem-meglévő) ügyfélkör kijelölése: ki a jó ügyfél, kit keressek meg?
  • A szkript
  • A beszélgetés irányítása
  • A telefonhívás célja
  • Az érdeklődés felkeltése, befolyásolás, hatáskeltés
  • Kifogáskezelés, konfliktuskezelés (külső-belső)
  • A telefonhívás megfelelő lezárása

Tárgyalástechnika tréning

Függetlenül attól, hogy kezdő, vagy tapasztalt szakemberek fejlesztéséről beszélünk, állunk rendelkezésére személyre szabott értékesítési tréningünkkel.

Ahhoz, hogy kezdő kollégái az alapvető tárgyalásvezetési lépéseket megismerjék, első körben meglátásunk szerint nem szükséges a mély szakmai ismereteket elsajátítsák. Ilyenkor azt a készségfejlesztést tartjuk elsődlegesnek, hogy ismerjék a tárgyaláson kitűzhető célokat, illetve tudják milyen lépések vezethetnek sikerre ezek elérésében. Így akár egy gyors, pár napos képzés alatt eljuttathatóak arra a kívánt szintre, hogy értékesítéstechnikai szempontból önállóan kereshessék fel az ügyfeleket. A mélyebb szakmai ismereteket a későbbiekben, egy második értékesítési tréningen tehetik magukévá.

Legyen szó ugyanakkor területi képviselőkről, vagy kiemelt ügyfelekkel kapcsolatban álló senior kollégákról, mint minden szakma, az értékesítés is folyamatosan fejlődik. A naprakész tudás éppen ezért különlegesen értékes. Ilyen megfontolásból ajánljuk Önnek emelt szintű tárgyalástechnikai, értékesítési tréningünket, mely által biztosíthatja az értékesítési hatékonyság, valamint az eladás folyamatos növelését, hosszú távon biztosítva, hogy vállalkozása és kollégái tartsák a lépést a versenytársakkal, vagy akár meg is előzzék őket.

Alkotóelemek:

  • Mitől jó egy értékesítő, üzletkötő? Mik az ismérvei?
  • Tervezés
  • Szervezés (időmenedzsment)
  • Vásárlási kritériumok
  • Döntéshozatali mérföldkövek
  • Hatáskeltés, befolyásolás. Hogyan hassak az ügyfelemre? Manipuláció, vagy irányítás?
  • Prezentáció
  • A tárgyalás lépései
  • Kommunikáció
  • Kifogás- és konfliktuskezelés
  • Döntéshozatali mechanizmusok, zárás
  • Utánkövetés, szervizszolgáltatás

Projekt szemléletű értékesítési tréning

Minden vállalat életében vannak olyan ügyfelek, partnerek, akik különleges elbánást igényelnek. Ezen partnerekkel jellemzően tapasztalt szakemberek foglalkoznak, azonban sokszor még ők is elakadnak a munkájuk során. Annak érdekében, hogy régi ügyfeleit hosszú távon megtarthassa, az értékesítés hatékonyságát és ezáltal az árbevételét növelhesse, esetleg még új partnereket is szerezzen, ajánljuk kiemelt projekt-értékesítési programunkat, melynek köszönhetően cége akár hosszú távon is stabil bevétel-gyarapodást érhet el.

Alkotóelemek:

  • Tervezés, előkészítés, időmenedzsment
  • Szervezés
  • Kommunikáció
  • Döntéshozatal, döntési mechanizmusok
  • Döntéshozatali szociogram
  • Döntési kritériumok
  • Az értékesítési ciklus: hosszú, vagy rövid?
  • Kifogáskezelés, konfliktuskezelés
  • Zárás
  • Szervizszolgáltatás

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás